Najczęściej zadawane pytania
1. Co zrobić kiedy strona sklepu nie działa tak jak powinna?
Robimy wszystko, aby zapewnić poprawne działanie naszego sklepu internetowego. Na bieżąco usuwamy wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu platformy. Jeśli jednak zdarzy się, że wystąpi jakiś błąd, którego nie wykryliśmy wcześniej prześlij nam informację na ten temat na adres: kontakt@e-pamir.pl.
2. Czy trzeba się zalogować żeby złożyć zamówienie?
Rejestracja nie jest konieczna. Zachęcamy jednak do założenia konta ze względu na znaczne ułatwienie zakupów. Dokładny opis korzyści wynikających z logowanie możesz znaleźć w zakładce „Jak kupować?”.
3. Czy można ustalić godzinę odbioru przesyłki kurierskiej?
Nie mamy niestety wpływu na godzinę doręczenia paczki przez kuriera. W formularzu zamówienia przygotowaliśmy pole ‘uwagi dla kuriera’, które przekazujemy do firmy kurierskiej jako sugestię. Możesz tam wpisać np. „ proszę o doręczenie paczki po godzinie 16”. Kurier może, ale nie musi zastosować się do prośby, choć z praktyki wiemy, że często uwzględnia te uwagi. Ponadto w mailu potwierdzającym zamówienie podajemy numer listu przewozowego oraz adres strony, gdzie można szybko sprawdzić co dzieje się z przesyłką i w miarę potrzeby skontaktować sie z kurierem i uzgodnić bezpośrednio dogodną godzinę dostarczenia paczki.
4. Dlaczego produkt, który dodałem do koszyka jest już niedostępny?
Dodanie towaru do koszyka bez złożenia zamówienia nie jest jednoznaczne z dokonaniem zakupu. Stan magazynowy oferowanych przez nas produktów jest płynny. Oprócz sklepu internetowego, dany produkt może zostać zakupiony także w sklepach stacjonarnych w tym samym czasie, w którym Ty robisz zakupy w sklepie internetowym. Dlatego dopóki nie zakończysz całej procedury zakupu, inny klient może kupić przedmiot nawet kiedy jest on już w twoim koszyku.
5. Dlaczego produkt w moim koszyku, który był w cenie promocyjnej wczoraj nie jest już dzisiaj objęty promocją?
Cena danego towaru jest automatycznie zmieniana wraz z końcem promocji. Samo dodanie promocyjnego towaru do koszyka nie gwarantuje ceny promocyjnej, dopóki nie zatwierdzisz zakupów wciskając przycisk ‘złóż zamówienie’. Aby mieć pewność, że cena nie ulegnie zmianie jak najszybciej wyślij zamówienie, które znajduje się w koszyku.
6. Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji?
Po zakończeniu zakupów i złożeniu zamówienia, na wskazany przez Ciebie email, zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem wpłynięcia Twojego zamówienia do naszego systemu. Sprawdź czy dane zawarte w mailu są poprawne. W przypadku gdy znajdziesz błąd niezwłocznie poinformuj nas o tym. Gdy obsługa sklepu internetowego zacznie przetwarzać Twoje zamówienie zostaniesz poinformowany o tym fakcie mailowo.
7. Czy po złożeniu zamówienia można zmienić adres przesyłki?
Tak, ale tylko pod warunkiem, że produkt nie został jeszcze wysłany z naszego sklepu. W trakcie realizacji zamówienia możemy oczekiwać na Twoją wpłatę, ściągać produkt na zamówienie itp., wtedy zmiana adresu wysyłki jest możliwa. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami jak najszybciej aby poinformować nas o zmianach. Po otrzymaniu przez Ciebie wiadomości, że Twoja przesyłka została wysłana nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.
8. Czy towar zakupiony w sklepie internetowym jest objęty gwarancją?
Wszystkie produkty dostępne w sklepach E-Pamir objęte są dwuletnią gwarancją. W przypadku niektórych towarów okres ten może być dłuższy. Wszelkie tego typu informacje umieszczone zostały w opisach poszczególnych produktów.
9. Jak reklamować towar zakupiony w sklepie internetowym?
Jeżeli chcesz zareklamować zakupiony w E-Pamir towar, wypełnij formularz reklamacyjny, spakuj go wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) i odeślij do naszej placówki, z której dany towar został wysłany. Adres placówki znajdziesz na paragonie lub fakturze VAT. W przypadku pytań lub niejasności prosimy o kontakt z nami.
10. Czy mogę otrzymać fakturę VAT robiąc zakupy w sklepie internetowym?
Oczywiście. Wystarczy, że podczas składania zamówienia w uwagach do niego wybierzesz opcję: ‘faktura VAT’, a następnie wypełnisz odpowiednie pola danymi, które mają znaleźć się na fakturze. Istnieje również możliwość otrzymania faktury VAT po dokonaniu zakupu towaru i otrzymaniu przesyłki, jednakże możliwość taka jest ograniczona czasowo. W tym przypadku prosimy o kontakt z nami w celu potwierdzenia, że taka możliwość istnieje. Następnie odeślij pocztą lub dostarcz osobiście paragon do placówki, z której towar został wysłany. My wystawimy dla Ciebie fakturę VAT i odeślemy na wskazany przez Ciebie adres. Opcja wymiany paragonu na fakturę VAT jest możliwa do 3 miesięcy od daty sprzedaży towaru.
11. Czy w sklepie internetowym E-pamir można zwrócić towar?
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.2012.1225), a także w związku z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia odebrania Towaru.
W tym celu wypełnij odpowiedni formularz, spakuj go razem z towarem i dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) i odeślij na adres, który znajdziesz na dowodzie zakupu. Warunkiem odstąpienia od umowy sprzedaży jest odesłanie nieużywanego produktu wraz z oryginalnymi metkami i opakowaniem. Istnieje również możliwość wymiany towaru na inny. W tym przypadku prosimy o kontakt z nami.