Zwroty i Wymiana

 

§ 8 : WYMIANA TOWARU 

 

W  sklepie internetowym E-Pamir istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailem z placówką, z której została wysłana przesyłka, w celu uzgodnienia szczegółów wymiany. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.

 

Przesyłki, do których nie załączono oryginału paragonu / faktury VAT oraz oświadczenia o zwrocie, będą odsyłane do nadawcy. Oświadczenie zwrotu nie jest wymagane jedynie w przypadku wymiany rozmiaru / koloru w ramach tego samego produktu.

 

 

§ 11 : ZWROTY 

 

Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego jest wyłączone w przypadku towarów wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb; a także świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone w szczególności sprzetu ochrony osobistej takiej jak liny, linki, karabinki etc. lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

 

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.2012.1225), Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia odebrania Towaru, poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na adres e-mail: sklep@e-pamir.pl.

 

Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Prosimy pamiętać o odesłaniu paragonu.

 

Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.


Odstępując od umowy kupna - sprzedaży, Klient zobowiązany jest odsyłać towar wraz z wypełnionym formularzem Odstąpienia od Umowy Sprzedaży oraz kontem bankowym Klienta na adres:

ZWROTY PROSIMY ODSYŁAĆ NA ADRES.

Sklep Górski 'E-PAMIR'
ul. Smoleńsk 21 
31-108 Kraków 

 

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 

Pieniądze za zwrócony towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki, przelewem bankowym na rachunek bankowy Klienta. 

 

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.

 

Towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odstąpienia Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego od Umowy Sprzedaży.

 

Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego powinien dołożyć staranności, aby zwracany przez niego Towar został opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie.

 

Właściciel Sklepu dokona zwrotu wartości Zamówienia, tj. ceny zakupu Towaru wraz z kosztami dostawy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odstąpienia przez Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego od Umowy Sprzedaży.

 

Koszt opakowania i odesłania Towaru do Sklepu pokrywa Klient. 

 

Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, jeżeli produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się działem reklamacji firmy kurierskiej. Prosimy także o kontakt ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

 

Kompletny regulamin sklepu e-pamir dostępny jest tutaj.

 

Druk Odstąpienia od Umowy Kupna dostępny jest tutaj.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij