Status zamówienia

 

Możesz na bieżąco monitorować status twojego zamówienia!

Po dokonaniu zakupu poczekaj na wiadomość z indywidualnym numerem zamówienia, który pozwoli śledzić jego aktualny status – telefonicznie lub przez internet.

Co oznaczają poszczególne statusy?

  • W realizacji – przyjęliśmy Twoje zamówienie, jest ono teraz kompletowane przez załogę i przygotowywane do wysyłki. W przypadku przedpłaty, status ten oznacza, że nie odnotowaliśmy jeszcze wpłaty na konto.

  • Wysłane – wysłaliśmy do Ciebie zamówienie. Teraz musisz poczekać na dostarczenie zakupów.

  • Gotowe do odbioru – możesz zgłosić się do wyznaczonego sklepu stacjonarnego aby odebrać zamówione produkty (opcja dostępna tylko w wypadku zamówień z odbiorem osobistym).

  • Anulowane – status, który może pojawić się w przypadku braku wpłaty, lub gdy poinformujesz nas o rezygnacji z zakupów.

Uwaga: Status zamówienia możesz na bieżąco sprawdzać, tylko jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem sklepu E-Pamir. Jeśli natomiast nie chcesz się logować, możesz monitorować stan reazizacji poprzez otrzymywane od nas maile.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij